четвъртък, 3 януари 2013 г.

Светлинни технологии за здраве и връзка с Висшия Аз и Създателя



Когато съзнателно приемате светлина от Слънцето, изразете това с утвърждение. Създайте свое собствено или прилагайте тази плеядинска мантра на светлината:

Светлината на Единния ме облива и възражда. 
Светлината на сияйното сърце на Слънцето изпълва тялото ми и всички негови центрове и фини проекции сега.

Светлината на Логоса на Слънцето активира житейската програма на моята душа – да служа, да обичам и да нося светлината в себе си. 

Приемам с любов дара на светлината от Слънцето на Гея. Благодаря за този дар.

Сега всички клетки, органи и системи в моето тяло са пълни с лечебна и оживяваща светлина от Източника на живота. 

Всички чакри, канали, меридиани, фините тела и аурата ми са окъпани от светлината и носят светлината. Проявявам най-доброто от мен на всички нива.

Аз съм Светлина.
Аз съм Светлина в проявление.
Аз съм творяща Светлина.
Аз живея в Светлината.
Аз Съм.


Няма коментари:

Публикуване на коментар